[Ex] (no subject)

420608703486@mms.vodafone.cz 420608703486 na mms.vodafone.cz
Středa Srpen 9 14:25:10 CEST 2006

Funguje to! Po tajném oznámení reciprocni stanice HUB2KO o spuštění majáku na 2453 khz oznamují, že od jiho východu nastalo i v Liberci vyjasnovani. Důkaz přikládám. Tento jev však by mohl vyvolat opět vlnu veder a následných požáru. Byl jsem tedy požádán panem Seifertem z CHMI abych tomu zabránil všemi prostředky. Vědom si své výzkumnické cti jsem tedy opět na 3542 khz spustil anti maják, který by měl udržovat stálou oblačnost nad naší milovanou vlasti. Je jen otázkou " kdo z koho" při dalším vývoji počasí. Prosím držte mi palce. Jozo Féro