[Ex] (no subject)

420608703486@mms.vodafone.cz 420608703486 na mms.vodafone.cz
Pondělí Červenec 3 13:47:31 CEST 2006

Turistice zdar. Hlásí se expedice Šumava. Nyní jsme na pozici 48 43.761 N  14 43.641 E. Tentokrát jsem si připravil trasu mimo turistické cesty. Pečlivě sejmute body z turistické mapy mne však privadeli k šílenství. Již kdysi mi jeden geodet vypravoval o mapových podkladech Novohradskych hor. Pry ten člověk co to měl na starosti byl veliký opilec. Bohužel většinou nové mapy jsou tvořený omalovanim map starých. A tak zjistujete že tato pesina je dávno zarostla, tato cesta nevede po právem břehu ale po levém, že zde je úplně nová asfaltka která není na mapě zaznamenána. Možná jsme si toho dříve nevšímali. Bohužel v době gps  je každá chyba jasně odhalitelná. Ale vraťme se k našemu dnešnímu výletu. Teď nám gps ukazuje že jsme usli 13.5 km. Naštěstí jsme na výše uvedených souřadnicích našli oazu. A jak to pak dopadá je zřejmě s fotografie přílohy. Jinak pánové objevili jsme turisticky neznámý ráj. Ano to jsou Novohradske hory. Zdraví Milan a Jana