[Ex] (no subject)

420608703486@mms.vodafone.cz 420608703486 na mms.vodafone.cz
Středa Červenec 5 13:55:57 CEST 2006

Expedice Šumava se hlásí. Musím konstatovat že nám poklesla morálka a OK1JVF se chce válet na piskovnach. Dorazili jsme tedy do campu Paris nedaleko Suchdola nad Luznici. Je tu nádherné koupání a tak nejspíš naše turistické výkony skončily. Dokonce jsem líný postavit anténu a raději si dávám Gambac hi.  Někde kousek od nás je ubytován Karel 1aij. Zkrátka lenora a lenoseni. Ale v závěru nám to snad prominete. Pokud budu tahat nějakou anténu pak to bude něco nahrazkoveho. Není umění být slyšen ale je umění být neslysen. To říkal již můj strýc Jara dá Cimmerman. A tak vám to nezávidím. Jinak smerujte na JN78LV. Jana a Milan