[Ex] Zatmeni a sota jc018

ok1if ok1if na volny.cz
Pátek Srpen 1 13:43:17 CEST 2008

Přátelé. Nevím jestli zatmění má stejně účinky jako skvrny ale.... Líná část expedice se vezla lanovkou. Já vše ve vedru odfunel abych splnil podmínky šoty. Nahoře jsem vybudoval nádhernou padlovku. Když jsem chtěl spustit pilehup pak jsem zjistil že nemám sluchátka. Zachránil mne až pan hospodský který mi půjčil soupravu od skype.  Navázal jsem bez problémů asi 12 spojení ale měl jsem pocit že to nechodí. Pocit byl spravny. Měl jsem polohu přepínače na funkci ladění kdy z tcvr leze asi 300mw. Vše však dopadlo dobre a tak si připisují dalších 10 bodů. PZ Milan