[Ex] První ráno silnicoplavce

Milan Stejskal ok1if na volny.cz
Neděle Srpen 23 06:58:14 CEST 2009

 S Jardou jsme večer povídali až do pozdních hodin. Zdálo se že i gulášek v místní restauraci neměl chybu. Zajímavostí noclehu bylo i to, že tak tiché spaci qth jsem už dlouho nezažil.  Jasně jsem slyšel i kohouty z vedlejší vesnice. I ranní koupel v ryzí vodě mne přesvědčila že existují nádherné věci. Při ranní sieste jsem vyzkoušel funkci nového plynového vařiče. Vaření mne tak zaujalo že jsem se rozhodl pro večerní výrobu guláše. Ale k plánu. Dnes přejezd na Soumarsky most. Tam stavba obydlí a výstavba anténních systému. K večeru sota České zleby. Od 19 sec bych se měl ozvat na 3542 khz. Zdravim vsechny. Snad ještě poznámka. Omluvte mne píšu to na mobilu a občas nemohu najít písmenka.