[Ex] Předáno: Utaboren

Milan Stejskal ok1if na volny.cz
Neděle Srpen 23 16:42:49 CEST 2009

---- Původní zpráva ----
Od: Milan Stejskal <ok1if na volny.cz>
Odesláno: 23-08-2009 15:59
Komu: petr.veleba na email.cz, kral na printo.cz, Jirik Maly <ol4m na seznam.cz>, ok1un na seznam.cz, jilek.vaclav na tiscali.cz, ok1jms na seznam.cz, Jaroslav KolĂ­nskĂ˝ <j.kolinsky na volny.cz>, pavla.velebova na libero.it, ok1ir na volny.cz, ok1sfw na seznam.cz, Jan Huryta <ok1mnv na seznam.cz>, josefstejskal na seznam.cz
Předmět: Utaboren

Cesta od Jardy Mkx proběhla s malou komplikací. Před Strakonicemi byla dopravní nehoda a tak jsem to musel objíždět přes Písek a Prachatice. Na Libine jsem aktivoval Sotu. Ubytoval jsem se na Soumarskem mostě 48 54 25.08 N 13 49 26.03 N anténa typická Padlovka asi v 8m. Tábořiště je poloprázdné ale naštěstí bufet v Modré štiky je otevřen. Pivo skvělé. Asi v 18.30 sec pustím maják a na skedu budu v 19 hodin. Počasí oblačno s teplotou 17C. Zdravim cucaky a budu se těšit na sked. Příroda nádherná. PZ Milan