[Ex] (no subject)

ok1if@volny.cz ok1if na volny.cz
Úterý Červen 26 13:17:28 CEST 2007

Dlouha zprava ctete primo z rubriky expedice. Cerny den meteorologa 1IF. Rano po desti jsem predpovedel ze do 13 hodin bude relativne pekne. Bylo to na zaklade Meteosatu 8. Dokonce jsem presvedcil i turisty v campu. Na dukaz toho ze to myslim vazne jsem si vzal na sebe jen lehke tricko. Pak jsme odjeli vlakem do stanice Spicak. Lanovkou na vrchol Spicaku. Kratka polosnehova prehanka mi sice vyvolala husi kuzi ale stale jsem veril v pravdivost mych predpovedi. Pri malinke prutrzi mracen pri ceste na Certovo jezero jsem Janicce slibil ze dalsi moje studium v ramci tretího veku bude studium meteorologie. Jednu chvili jsme meli strach ze se vlivem destu jezirko protrhne. Presto jsem se nebal protoze jsme vcera u Vietnamcu zakoupili nove destniky za 30kc
Loga, melodie, SMS, java hry
      www.mobilecity.cz