[Ex] (no subject)

ok1if@volny.cz ok1if na volny.cz
Úterý Červen 26 13:36:16 CEST 2007

Dest houstnul a vitr kolem 90km/h mne presvedcil ze asi v Saigonu maji bezvetrne dny. Zkratka Vietnamske destniky za 30k se rozebraly na platno tycky a dratky. Zajimave ze za cas pouhe 1sec. Ale nekup to kdyz je to tak lacine. Pri silnem vetru jsme se chteli uklidit do hospudky na Spicaku. Bylo 10.45 ale personal oteviral az v 11. Jak ja miluji cisniky kteri striktne dodrzuji oteviraci dobu. Ale nevadi. Chteli jsme odjet vlackem zpet ze Spicaku. Na poslfni chvili jsem si vsak vsiml ze jsem pri studiu jizdnich radu se spletl o hodinu. Vzdalenost 1.5 km na nadrazi jsme stridave zvladali letem a kotouli. Za cas 5 minut by se nemusel stydet ani Zatopek. Tim jsme provlhli i zevnitr. OK1JVF mne proklela a nazvala me expedice slovem "magorske".
Loga, melodie, SMS, java hry
      www.mobilecity.cz