[Ex] (no subject)

ok1if@volny.cz ok1if na volny.cz
Úterý Červen 26 13:52:00 CEST 2007

Nevim sice proc ale.. Pry se tesi az nekdy dostanu rozum. Celi namoceni jsme si vsak ve vlacku libovali. Takovy prirodni Pryznic je naprosto genialni vec k zlepseni nalady. Ted jsme jiz v zakladnim tabore. Vratil se i zmokly Lubos spolu s jednim totalne promacenym turistou. Ten se chtel prat a tvrdi ze jsem mu to udelal naschval. Pry po me ranni meteo prednasce si myslel ze jsem bracha Zakopcanika a ja jsem pry obycejny amater. Zrejme se budu muset jit schovat protoze se budou vracet dalsi omokli turiste a budou se chtit prat. Zatim jim to rozmlouvam pomoci rumu. Ale to vite nekonecne zasoby nemam. A tak PZ P.S. Je na 3559.5 pusten priblizovaci majak. To jestli nahodou se nebudu muset tajne o pulnoci vracet do kempu. PZ Jozo Fero
Loga, melodie, SMS, java hry
      www.mobilecity.cz